#viulasalutmental amb el concurs de reels de Fundació Joia

concursreels

Per celebrar el Dia Mundial de la Salut Mental, Fundació Joia convoca el concurs de reels ‘Com vius tu la salut mental?’ amb el hashtag #viulasalutmental. L’objectiu és que les persones participants puguin expressar què és per a elles la salut mental i com la viuen, utilitzant tots els recursos que proporciona Instagram Reels.

El concurs consta d’una categoria per a persones usuàries de Fundació Joia i un altra per a la comunitat externa a l’entitat. Per participar s’ha d’enviar un vídeo a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. entre l’1 i el 18 d’octubre indicant: nom i cognoms de la persona participant, el seu usuari de Instagram, i, si es tracta d’una persona usuària de Fundació Joia, cal indicar també: servei al qual pertany i persona tècnica referent del seu servei.

El vídeo ha de tenir una duració de 15 o 30 segons, ha d’expressar el tema del concurs: ‘Com vius tu la salut mental?’, i ha de portar escrit amb text al propi vídeo el hashtag #viulasalutmental.

Del 19 al 25 d’octubre es realitzarà la deliberació del jurat, format per Diari de Barcelona, Apropa Cultura i Terrats en Cultura. La publicació de les persones guanyadores es farà el 27 d’octubre a través de Instagram. Els premis, que es donaran amb la col·laboració d’Atrápalo, consten de dos vals regal de 75€ cadascun.

Podeu trobar tota la informació per participar a les bases del concurs.