Els joves es formen com agents enquestadors

El servei de Rehabilitació de Joves acaba de finalitzar una formació de dos mesos com agents enquestadors per desenvolupar hàbits laborals i socials i destreses professionals a partir de la reproducció d’un entorn laboral específic, com és l’ofici d’enquestador.

enquestadors

El grup de joves va realitzar la seva tasca per diverses zones de Barcelona com Plaça Catalunya, Hospital Clínic, l’estació de Sants i plaça Espanya, entre d’altres, i van realitzar enquestes relacionades amb el món laboral, la formació professional i el mercat laboral. Segons els usuaris, això els ha servit “de molta utilitat per aprendre a poder treballar de cara al públic”.

Els resultats.
El resultat de les enquestes està servint també per poder realitzar altres tallers del servei de Rehabilitació de Joves, com el taller d’Introducció de Dades, on es registren tots els resultats obtinguts, o a activitats com Mercat Laboral, Tècniques de Recerca de Feina i Orientació Laboral.