Som finalistes dels premis Barcelona Mai S’atura

PHOTO 2021 11 09 16 29 47

El projecte Itínere Joves de Fundació Joia ha quedat finalista dels premis Barcelona Mai S’atura en la categoria ‘Innovació amb impacte social’. Els premis estan organitzats per BizBarcelona i el Saló de l’Ocupació.

El projecte Itínere Joves ha quedat finalista en aquesta categoria, que distingeix projectes que tenen un impacte positiu en l'entorn o en les persones que treballen en l'organització. Els premis s’han atorgat dins la celebració del Saló de l’Ocupació del 9 al 11 de novembre.

Durant aquesta setmana, des de Fundació Joia també hem tingut un stand al Saló on hem fet difusió i donat informació sobre els diversos serveis d'inserció laboral que oferim a l’entitat, principalment el servei Itínere, però també dels serveis Prelaborals i els serveis de Rehabilitació de Joves. Aquests tres dies hem tingut un flux constant de persones usuàries que s'ha acostat per informar-se, així com familiars i un gran nombre de professionals de diferents àmbits i sectors.

IMG 4468

A més, el dimarts dia 9, en el marc de l'Espai Comparteix del Saló de l'Ocupació, hem participat en la Taula Rodona ‘El Valor de la Diversitat: ser més inclusius per a ser més competitius’. En aquesta Taula hem realitzat una breu exposició de la nostra metodologia d'inserció laboral sota el títol ‘El vestit a mida en els processos d'inserció laboral en salut mental’. A la vegada s’ha debatut sobre qüestions com els efectes que ha causat la covid 19 al col·lectiu de salut mental, i els reptes de futur respecte a l’atenció, l’acompanyament i la millora de l’ocupabilitat de les persones que atenem.