Obrim inscripcions per a les formacions del Programa Talent Jove

talentjove

Des de Fundació Joia oferim el Programa Talent Jove del Projecte Singulars i hem obert inscripcions per a les 3 formacions que inclou: Missatger i Conserge Extern, Auxiliar de Cuina, i Desenvolupament de Projectes e-commerce per a Pimes.

El Programa Talent Jove té per objectiu que les persones joves participants (d’entre 16 i 29 anys) puguin desenvolupar el seu projecte personal i professional i assolir una inserció laboral de qualitat.

A partir d’un primer diagnòstic psicosocial i laboral individualitzat es duu a terme un programa personalitzat que consta de tres fases. La primera inclou sessions d’orientació professional, informació i coneixement de l’Entorn Productiu (amb estades a les empreses), i elaboració i establiment del full de ruta a seguir.

A la segona fase es realitza la formació a mida (Missatger i Conserge Extern, Auxiliar de Cuina, o Desenvolupament de Projectes e-commerce), i es fan activitats transversals, formació en competències transversals, i activitats d’enfortiment del paper social del/la jove.

I a la tercera fase es realitza suport a la recerca de feina i seguiment a la formació. Durant tot el programa es realitzen tutories de su¬port i de seguiment al procés.

Si estàs interessat/da en alguna d’aquestes formacions pots fer la inscripció aquí.
Si vols més informació sobre el contingut de cada formació pots accedir aquí.

*Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, el Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social i el Fons Social Europeu en el marc de la Iniciativa d’Ocupació Juvenil d’acord amb els Projectes Singulars de Garantia Juvenil regulat per ordre TSF/142/2018 de 3 d'agost com a iniciativa europea d’ocupació per reduir l’atur juvenil.