Fundació Joia ofereix el curs de Desenvolupament de Projectes e-commerce per a Pimes

ecommercetalentjove

Dins el Programa Talent Jove del Projecte Singulars, oferim la formació de Desenvolupament de Projectes e-commerce per a Pimes per a aquelles persones entre 16 i 29 anys que estiguin aturades i tinguin malestar psicològic.

Sortides professionals
Aquesta formació ofereix sortides professionals al sector de vendes, publicitat i relacions públiques, com a tècnic/a d’estudis de mercat, representant de comerç, agent de compres, tècnic/a de comerç exterior, tècnic/a de gestió d’estocs i magatzem, control de proveïment i inventari, i administratiu/va d’emmagatzematge i recepció.

Continguts del curs
El curs proporciona una sèrie de continguts per preparar la persona perquè pugui adquirir coneixements sobre e-commerce que li ajudaran a introduir-se en el mercat laboral. Al curs realitzarà un projecte web, adquirirà conceptes estratègics, coneixerà les claus d’èxit d’un e-commerce, i rebrà nocions de màrqueting 2.0, logística, plataformes de pagament i e-consum, i solucions CMS Open Source i SaaS.

Què oferim?
Des de Fundació Joia, durant tota la formació oferim orientació professional, coneixement de l’entorn productiu, estades a les empreses, recerca de feina, i tutories de suport i seguiment.

*Per realitzar aquest curs es requereix formació mínima de Batxillerat, CFGS o superior.

Més informació aquí.
Inscripcions aquí.

*Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya, el Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social i el Fons Social Europeu en el marc de la Iniciativa d’Ocupació Juvenil d’acord amb els Projectes Singulars de Garantia Juvenil regulat per ordre TSF/142/2018 de 3 d'agost com a iniciativa europea d’ocupació per reduir l’atur juvenil.