Projecte Europeu d’economia social visita Apunts

Un Projecte Europeu realitzat entre joves catalans i xipriotes van visitar aquest divendres l’empresa d’economia social Apunts. El projecte, que se centra en l’emprenedoria social i que lidera la consultoria social Tandem, analitza la viabilitat d’aquest tipus d’empreses a través de les visites a diferents centres i mitjançant formació sobre empresa social.

visita

Els joves han visitat els dos locals que té Apunts al carrer Consell de Cent de Barcelona i han pogut veure com es realitzen les diferents sis línees de negoci. La visita a acabat a la sala de reunions on han realitzat diverses preguntes centrades tant en la part econòmica com en la part de recursos humans i la relació que manté Apunts amb el col•lectiu de salut mental i les diferents empreses que formen part de la cartera de clients.

Códi de seguretat
Actualitzar