Les activitats de Sant Jordi triomfen a Fundació Joia

IMG 1064

Per celebrar la Diada de Sant Jordi, tots els serveis de Fundació Joia han realitzat diferents activitats relacionades amb aquesta festivitat. Aquestes activitats han tingut l’objectiu final de promocionar la inserció social i laboral de les persones amb trastorns de salut mental.

Roses per la salut mental
Tots els serveis de l’entitat han participat en les tres parades que hem posat a Barcelona, en les quals hem venut roses naturals solidàries per la salut mental i productes fets a mà del nostre centre especial de treball Apunts.

Les persones usuàries participants dels serveis d’inserció laboral han realitzat tasques relacionades amb l’àmbit laboral, com portar la caixa i fer la venda dels productes, i han pogut així posar en pràctica conceptes tractats a les activitats que realitzen a l’entitat. Els serveis d’inserció social han fet rolls d’informadors i de muntatge i desmuntatge de les parades.

Sant Jordi als Clubs Socials

Els Clubs Socials han celebrat Sant Jordi al centre que Fundació Joia té a Sant Martí. Els tres clubs s’han trobat per realitzar tallers d’escriptura creativa i punts de llibre. També han gaudit de l’actuació del grup d’improvització, que ha interpretat la llegenda de Sant Jordi, així com de la lectura de poemes i relats. Han finalitzat la jornada berenant tot i totes plegades.

santjordiclubs