Realitzem una sessió fotogràfica amb Visual Lives

visuallives

El passat 29 d’abril hem realitzat una sessió fotogràfica amb l’empresa Visual Lives amb l’objectiu de potenciar les capacitats del col·lectiu jove de salut mental i la seva inclusió social i laboral.

Sota el concepte ‘Capacitada per a aportar’, Visual Lives ha ofert una sessió de fotos pro bono a una jove del servei Itínere de Fundació Joia. Ha estat una sessió alegre i espontània en un clima relaxat per captar l’essència de la persona i aconseguir imatges fresques que transmetin el concepte escollit. La jove ha pogut incloure a la sessió diferents vestuaris i accessoris amb els quals es troba a gust, per poder reflectir els seus interessos i capacitats.

Visual Lives és una empresa que dona suport gràfic i audiovisual a ONG. Fan servir el treball audiovisual com a eina de comunicació per derrocar prejudicis i donar visibilitat a entitats i organitzacions que treballen per millorar la vida de les persones. En aquesta ocasió han col·laborat desinteressadament amb Fundació Joia per donar a conèixer les capacitats de les persones amb trastorns de salut mental, sobretot del col·lectiu jove.