El Parlament Europeu nou client d’Apunts

Martin Schulz anuncia durant la seva visita a Apunts que a partir d’ara el Parlament Europeu i Apunts començaran a treballar conjuntament.

Asset 5

El president del Parlament Europeu va visitar les instal•lacions que té Apunts al carrer Consell de Cent de Barcelona després de reunir-se amb la Taula d’Entitats del Tercer Sector Social. Durant la visita va anunciar que la seu del Parlament Europeu a Catalunya començarà a treballar amb aquesta empresa d’economia social i va destacar la qualitat dels treballs realitzats. Apunts li va presentar treballs que realitzen per algunes de les empreses multinacionals com Skoda, Aramark o Boehringer Ingelheim. Schulz va signar el Llibre d’Honor junt amb la presidenta de la Taula d’Entitats del Tercer Sector Social, Àngels Guiteras.

Per veure l’àlbum de fotografies feu clic aquí.

Códi de seguretat
Actualitzar