Col•labora amb nosaltres al Tió dels Aliments Solidaris

Fundació Joia celebra el Nadal amb el Tió dels Aliments Solidaris els propers 11 i 12 de desembre en tots els seus centres de Barcelona.

tio2013

Així, els centres de Joia als districtes de Sants-Montjuïc, Gràcia i Sant Martí, i l’empresa d’economia social Apunts del districte de l’Eixample realitzaran un recapte d’aliments infantils, en col•laboració amb el Banc dels Aliments, on tots els veïns que hi vulguin participar ho podran fer amb farinetes amb i sense gluten, llet de continuació I i II i pots de puré infantil.
Tots els punts de recollida estaran oberts de les 9.00 a les 13.30h i de 15.30 a 18.30h els dos dies. A Sants, el punt de recollida estarà a l’Avinguda Josep Tarradellas, 35-45, (al costat del supermercat Bonpreu); a Gràcia es podrà col•laborar al carrer Bruniquer, 25, (al costat de l’Escola Patufet); a Sant Martí al carrer Andrade, 22, (davant el supermercat Mercadona); i a Apunts al carrer Casanova, 77-79, (al costat del supermercat Lidl).

Códi de seguretat
Actualitzar