La salut mental present al IV Congrés amb Apunts i Joia

El Congrés del Tercer Sector Social tanca avui les portes de la seva IV edició amb una marcada presència del sector de la salut mental amb la participació d’Apunts i Joia.

standjoia

L’empresa d’economia social Apunts i la Fundació Joia van participar els dies 27 i 28 al IV Congrés del Tercer Sector Social amb un estand per on van passar la majoria de congressistes per recollir informació sobre la tasca d’aquestes dues organitzacions al tercer sector social.

Voluntaris d’Apunts i Joia
A més, durant la celebració del Congrés, més de 15 voluntaris usuaris de Fundació Joia i treballadors d’Apunts van ajudar en diferents tasques durant tot el congrés com a inscripcions, guarda-robes i també portant les dues espelmes que va encendre el director de la Taula, Toni Codina, per celebrar els 10 anys d’aquesta iniciativa amb tots els membres.

standapunts

Visites guiades
El Congrés tanca aquest divendres 29 de novembre amb més visites guiades entre les que es troben les de la ruta 13 en la qual participa l’empresa d’economia social Apunts per mostrar tota la seva cadena de valor en serveis digitals i missatgeria, on desenvolupen la seva tasca professionals que tenen trastorns de salut mental i que reben una formació constant.
Podeu consultar les fotos de l’estand de Joia i Apunts fent clic aquí.

Códi de seguretat
Actualitzar