Més de 1.600 quilos recaptats al Tió dels Aliments Solidaris

Durant els dos dies de recapte d’aliments del Tió dels Aliments Solidaris, entre tots els serveis de Fundació Joia s’han recaptat més de 1.600 quilos d’aliments infantils.

santmarti

El primer any del Tió dels Aliments Solidaris els serveis de Sants, Sant Martí, Gràcia i Apunts a l’Eixample han aconseguit recaptar més de 1.600 quilos d’aliments infantils que aniran a parar al Banc dels Aliments de Barcelona perquè puguin arribar a les famílies catalanes.

sants

Des de les 9.30 fins les 18.00h, tots els serveis de Joia i els seus usuaris han col•laborat en aquest recapte ajudant en els punts de recollida i realitzant els tions i els regals que s’han ofert com a obsequi a la participació ciutadana en aquest acte de solidaritat.

apuntstio

BTV
El programa Connexió Barcelona de BTV va filmar el dia 11 per la tarda el tió de Gràcia i va poder parlar amb dos usuaris de Joia els quals van explicar la feina realitzada amb els tions i els regals, i també va parlar la coordinadora del servei Prelaboral de Gràcia, Susana Silvestre, qui va donar a conèixer la feina que es fa des de l’entitat per potenciar les capacitats de les persones amb trastorns de salut mental.

graciabtv