Lliurem els diplomes d’inserció laboral amb Accés

Aquest dimarts 17 de desembre, el servei Accés de Fundació Joia ha participat en la 3a edició de Lliurament de Diplomes als participants dels cursos del segon semestre de la Xarxa de Serveis d’Inserció Sociolaboral del Consorci del Barri de La Mina.

diplomasacces

En aquesta edició, David Infantes, Tècnic d’Atenció Directa d’Accés, ha fet la presentació dels cursos que s’han organitzat des del servei: Informàtica, Gestió Econòmica i Perfil Professional. A més, s’ha pogut visualitzar un audiovisual dels cursos i s’ha lliurat el Certificat de Col•laboració a les empreses i els diplomes als participants.

diplomasacces2

Aquest acte ha sigut un reconeixement a totes les persones que segueixen processos d’inserció i de qualificació amb l’objectiu d’augmentar les oportunitats de trobar feina i mantenir-se en el mercat de treball.

El servei Accés està gestionat per la Fundació Joia i s’integra en la Xarxa de Serveis Sociolaborals del Consorci del Barri de La Mina.