La salut mental al Latituds

El programa Latituds de TV3 estrena nova temporada i aquesta setmana parla sobre salut mental amb el servei Bitàcola de Fundació Joia.

bitacolatv3

La nova temporada del programa Latituds, que es va estrenar el passat 8 de gener, va emetre ahir dia 15 el reportatge 'Crisi i salut mental' amb la col·laboració del servei de coaching Bitàcola de Fundació Joia.

En el reportatge, la Núria Raventós, que va ser usuària del servei Bitàcola, explica la seva experiència en trobar-se sense feina i haver de recòrrer al coaching per tornar a encaminar la seva vida professional. La Inmaculada Pinar, codirectora de Joia i directora dels serveis tècnics, posa de relleu la importància de tenir feina per sentir-nos part de la societat: "si no disposem d'això ens tornem més fràgils i propensos a la depressió, a l'angoixa i a l'hostilitat".

Podeu veure el reportatge 'Crisi i salut mental' fent clic aquí.

0 #1 Dolors Ribera 10-01-2014 13:00
Benvolguts/des,
Moltes gràcies per poder tenir aquesta i totes les informacions que m'esteu enviant. Per a mi són importants tenir-les en compte i poder-les veure. Gràcies una vegada més per tot el vostre suport.
Citar