Participem en l’exposició Temps de Flors

visuallives

El Casal Cívic Magòria ha realitzat el 27 de maig la 1a edició de l’exposició Temps de Flors, i les persones usuàries del servei de Rehabilitació Comunitaria de Fundació Joia hi han participat.

Han tingut l’oportunitat de participar creant flors fetes amb diversos materials, realitzades dins el taller de creativitat, i omplir així alguns racons de l’antiga estació de Magòria. En total s’han pogut visitar 9 instal·lacions florals i els visitants han votat els espais que més els han agradat.

L’exposició sorgeix d’una proposta comunitària amb l’ajuda i participació d’entitats, col·lectius i veïns i veïnes. En aquesta primera edició hem participat Fundació Joia, l’Associació de Veïns i Amics de Magòria, Òmnium Cultural-Sants (grup Xerrem), i un petit grup de veïnes de l’Estació.

Des del SRC de Sants volen agrair l’oportunitat de participar en esdeveniments com aquest, ja que això promou la visibilitat del col·lectiu de salut mental dins la comunitat i la motivació de les persones que hi assisteixen.