Vine a gaudir el Firafest + viu que mai

visuallives

El proper divendres 8 de juliol Fundació Joia celebra el Firafest, la festa de l’estiu de l’entitat, sota el lema ‘Firafest + viu que mai’. De 17h a 19h us esperem a la Plaça de Joan Corrades, on el color serà el protagonista.

Durant la festa gaudirem de diferents activitats relacionades amb el color: estampació, pintura de pedres, caracterització i maquillatge, i farem un mural amb el lema d’aquest any.

Per donar inici a la festa tindrem l’actuació del grup Abastart dels Clubs Socials de l’entitat, que ens cantaran la seva nova cançó. També tindrem una classe de Zumba i per finalitzar un concert amb el grup Rock the Night.

Les persones que vinguin al Firafest podran gaudir d’un berenar gratuït preparat pels joves que estan cursant la formació de cuina del nostre servei Projecte Singulars, amb la col·laboració de Bonpreu, que ens donarà les begudes. També sortejarem una panera de la mà de Decathlon.