Impartim un taller de sensibilització en salut mental a Thuya

visuallives

El passat 18 de juliol dues professionals de Fundació Joia han impartit un taller de sensibilització en salut mental a l’equip docent de l’escola de formació professional Thuya.
La sessió s’ha realitzat a les instal·lacions de Thuya responent a l’aposta per la millora constant i la prevenció que l’escola vol tant per al seu professorat com per a l’alumnat respecte al benestar emocional.

El Jordi Formiguera, coach i pedagog, i la Irene Dacal, psicòloga clínica, han partit de la definició de malestar per oferir-los diferents tècniques i eines per tractar el benestar emocional, com posar límits i com poden detectar i treballar la salut emocional seguint una sèrie de sistemes que poden utilitzar amb l’alumnat. També s’ha aprofitat la sessió per donar eines perquè l’equip docent pugui gestionar les seves pròpies emocions a les aules i poder així donar una resposta més eficaç a les alumnes.

Més enllà de la xerrada, Thuya sempre ha apostat pel benestar del seu alumnat, per això han volgut comptar amb Fundació Joia per aconseguir eines per poder prevenir el malestar emocional i generar inclusió en les aules.