Assistim a la jornada ‘Catalunya, referent en emprenedoria social’

El Departament d’Empresa i Ocupació ha organitzat aquest matí la jornada ‘Catalunya, referent en emprenedoria social’ per presentar el Mapa de l’Emprenedoria Social de Catalunya que s’està realitzant en el marc del Programa @EmprenSocial.

emprenedoriasocial

Durant la jornada s’ha presentat aquest primer Mapa de l’Emprenedoria Social a Catalunya on s’han mostrat més de 90 iniciatives arreu del territori de suport als emprenedors socials. També s’ha destacat la complementarietat de les iniciatives, promogudes per institucions públiques i per la societat civil.
La jornada ha tingut lloc a l’Auditori de Barcelona Activa i ha participat Enric Arqués, codirector de Fundació Joia, com a representant dels actors de l’emprenedoria social catalana en una taula de diàleg on s’ha debatut sobre les noves respostes que aporta l’emprenedoria social com a model empresarial i sobre la continuïtat d’aquest model. Arqués ha compartit taula amb representants de la Universitat de Barcelona, l’Obra Social “la Caixa”, Ship2B, Grup Clade, Esade i Compensanatura.