Participem des de diferents serveis al Saló de l’Ocupació

visuallives

Els dies 9 i 10 de novembre s’ha celebrat el Saló de l’Ocupació a Barcelona i des de Fundació Joia hem participat des de diferents serveis.

Amb el servei Itínere hem tingut un stand al saló per presentar als visitants els serveis d’inserció laboral en salut mental que comptem a la Fundació Joia.

També, el cap d’Àrea d’Inserció Laboral de Joia, Jordi Formiguera, ha participat en una Xerrada-Taula Rodona sota el títol: ‘Propostes innovadores per a la recerca de feina de persones amb discapacitat i/o trastorn de salut mental’.

Formiguera ha compartit experiències de treball innovador per facilitar la inserció laboral de persones afectades per una problemàtica de salut mental, juntament amb altres entitats de la Xarxa XIB: FEM, ACAPPS i ACIDH, amb la moderació de l'EAL. A la vegada ha posat de relleu la importància del treball en xarxa i concretament de la tasca conjunta que fem des de la Xarxa XIB per la inclusió a l'empresa ordinària de persones amb discapacitat i/o afectades per un trastorn de salut mental.

A més, des del servei Prelaboral de Sant Martí, les persones usuàries han visitat el Saló per demanar assessorament per fer formació i han fet entrevistes amb alguns dels CET que hi participaven.