Obrim inscripcions als cursos del Programa Talent Jove-Projecte Singulars

visuallives

Curs d’Auxiliar de Cuina, curs de Missatger i Conserge extern, i curs d’Auxiliar de Perruqueria són les tres formacions que ofereix Fundació Joia en el Programa Talent Jove-Projecte Singulars aquest any per a persones entre 16 i 29 anys.

El programa té per objectiu que les persones joves participants puguin desenvolupar el seu projecte personal i professional i assolir una inserció laboral de qualitat. Per això els tres cursos inclouen pràctiques professionals a empreses i diferents mòduls d’aprenentatge.

El curs d’Auxiliar de Cuina té una durada de 696 hores i es poden aprendre continguts com organització del treball, instal·lacions i estris, dietètica i nutrició, elaboració i presentació de plats, entre d’altres.

El curs de Missatger i Conserge extern dura 750 hores i alguns dels continguts són orientació pels nuclis urbans, tècniques administratives, ofimàtica, habilitats socials i actitudinals, entre d’altres. I el curs d’Auxiliar de Perruqueria està impartit per l’Escola Professional Thuya, té una durada de 330 hores i els continguts són higiene i asèpsia, forma i pentinat, i aplicació de cosmètics.

Pots demanar informació i inscriure’t trucant al 93 303 50 97 o 618 39 74 54, o enviant un mail a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Consulta tota la informació dels cursos aquí.

Aquesta actuació està promoguda i impulsada pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya (SOC) amb fons rebuts del Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE).