Participem al Park(ing) Day 2014

El proper 19 de setembre el servei de Rehabilitació Comunitària de Sant Martí participarà al Park(ing) Day, un esdeveniment anual que es realitza a més de 170 ciutats de tot el món, on diverses entitats transformen de forma temporal places públiques d'aparcament de cotxes en parcs i jardins.

parkingday

L’objectiu d’aquesta activitat és donar a conèixer la necessitat d’un model de ciutat més verda, amb més espai públic de qualitat, conscienciada amb la reducció de la contaminació i que aposti per un model de mobilitat sostenible.
La proposta de Fundació Joia parteix de la necessitat de més espais verds a la ciutat, com a espais de connexió amb un mateix, per fomentar la introspecció, la meditació i la relaxació. La proposta portarà per lema ‘Per la salut mental respira en verd’ i esdevindrà en la creació d’un espai zen on poder fugir de l’estrès quotidià de la ciutat, poder respirar, relaxar-se, llegir.
Durant el matí, de 9 a 14h al carrer Agricultura 212, es realitzaran tallers participatius de Txi Kung i un taller de Relaxació, dinamitzats per usuaris del servei, persones que conviuen amb un problema de salut mental i pels quals aquestes tècniques són una manera d’afrontament de les seves angoixes.
Web oficial Park(ing) Day Barcelona: http://parkingdaybcn.org/