Celebra el 10/10 amb nosaltres

Fundació Joia s’uneix a Fòrum Salut Mental per celebrar el Dia Mundial de la Salut Mental amb una enlairada de globus a plaça Universitat de Barcelona.

365desitjos

Aquest any Fòrum vol reivindicar, sota el lema ‘365 desitjos per a la salut mental’, la necessitat de posar la salut mental a l’agenda social com a àmbit prioritari i convidar la gent a expressar els seus desitjos per assenyalar la importància de treballar cada dia per millorar la resposta que la comunitat dóna a les persones que conviuen amb un trastorn de salut mental.

Així, l’acte se celebrarà el 10 d’octubre de 10.30 a 13h i es podrà participar en diferents activitats on s’inflaran globus i s’escriuran en un mur desitjos per a la salut mental. El mestre de cerimònies serà el periodista de TV3 Ramon Pellicer, qui donarà la benvinguda i llegirà el manifest. També hi estarà present la consellera de Benestar Social i Família, Neus Munté. A les 13h es realitzarà l’enlairada de globus amb els desitjos de tots els participants.

Més informació: www.forumsalutmental.org