Rebem la visita de professionals suecs

El passat 16 d’octubre vam rebre la visita d’un grup de professionals d’atenció a persones amb discapacitat de l’Ajuntament de Nacka, a Suècia.

suecos

Els vam rebre a les nostres instal•lacions d’Avinguda Josep Tarradellas, al districte de Sants, per explicar-los els nostres serveis d’inserció social i laboral. Tots els professionals van quedar molt agraïts pel tracte rebut i van remarcar la tasca d’inserció que realitza Joia: “hem quedat molt sorpresos de tot el procés pel que passa l’usuari, està tot molt ben coordinat i tant els professionals com l’entitat s’involucren molt en la inserció laboral de l’usuari”, explicava un dels professionals suecs.

suecos2

Després de visitar Joia, el grup es va traslladar al centre de treball d’Apunts de Consell de Cent per veure en primera persona el funcionament de les sis línies de negoci de la nostra empresa d’economia social.