Compra una entrada solidària al Teatre Tantarantana

Fundació Joia i el Teatre Tantarantana obren, el proper divendres 15 de març, el teatre per a tots els que vulguin comprar i assistir a l’obra solidària: Si no ens paguen, no paguem!, de la companyia de teatre l’Enjòlit.

tantarantana

Part de la recaptació dels diners de les entrades servirà per la recaptació de fons per a la Fundació Joia. Una oportunitat per compartir espai i convidar a participar a tots els amics, familiars i companys i així  donar a conèixer el treball que fem entre tots cada dia a la Fundació.

Donem així el tret de sortida al nou repte que té la Fundació Joia, aconseguir recaptació de fons per poder continuar endavant i mostrar, motivar i definir les capacitats de les persones afectades per trastorns mentals.

Sinopsi
Un grup de treballadors, farts de la situació d’explotació i d’inseguretat laboral contínua, farts d’una crisi que la gran banca ha provocat i arrel de l’encariment abusiu dels preus, decideixen rebel•lar-se contra el sistema i, simplement, deixar de pagar. El detonant de la situació és, precisament, el fet que, a alguns supermercats, la gent s’emporta el menjar sense passar per caixa. La situació, és clar, s’anirà complicant i esdevenint cada cop més surrealista i frenètica fins arribar a un escenari d’autèntica revolta social.

Horari: 21h
Duració: 1h 15 minuts