Fundació Joia participa en la 36 Jornada Corresponsables

Fundació Joia participarà el proper 7 de març en la 36 Jornada Corresponsables, que organitza MediaResponsable, a la torre Agbar de Barcelona en el taller: ‘Drets Humans i impacte social: Un nou imperatiu’.

corresponsables

El codirector de Fundació Joia, Enric Arqués, compartirà taula amb Antonio Forts, responsable de Reputació i Sostenibilitat de Gas Natural Fenosa, María Prandi, fundadora de Business and Human Rights, Mercè Campadabal, directora de Fundació Pau i Solidaritat, i Alexandra Haglund, directora executiva de Somriures de Bombai.

Les jornades Corresponsables, que se celebren cada any a Madrid i Barcelona, compten aquest any amb més de 30 experts nacionals i internacionals i és un esdeveniment que s'ha convertit en referència ineludible en el sector de la Responsabilitat Social i que ja ha congregat més de 2.000 persones en les seves gairebé vint edicions.

Aquest any Corresponsables compta amb el patrocini de Agualogy, BBVA, Gas Natural Fenosa, Henkel i Novartis. L'empresa d'economia social Apunts realitzarà de forma altruista materials gràfics per al desenvolupament de les jornades tant a Barcelona com a Madrid i contribuir així a les jornades on es presentarà la vuitena edició de l'Anuari Corresponsables 2013, on s'analitzen les tendències i desafiaments de la RSE a Espanya, Europa i Llatinoamèrica.

Códi de seguretat
Actualitzar