(Bloc) El dia 29 de febrer

toleranceJo tinc un dia guardat al cor que “al igual” no existeix, però que jo mai oblido. Malgrat passin els anys, siguin o no de traspàs, jo puc viure un dia més, un dia per fruir, per fer el gos o per desar els meus malsons; és el dia 29 de febrer.

Escrit per: Maria del Mar Castuera

Quan comença el dia 29 de febrer jo ja tinc preparades les maletes per gaudir de la jornada. Aquest dia el tinc reservat per no haver de patir gens ni mica. Acabo aquelles coses que no podia fer durant la resta de l’any o començo d’altres que no m’atreviria a explicar ningú.

També deso tots els records tristos o d’amics impresentables que m’han fet alguna cosa dolenta i hi deso les pors, els complexos i els quilets que m’acompanyen.

Allà no calen fingiments ni hipocresia: el dia 29 de febrer és l’únic de tots que em fa suportar la resta de l’any.

Com veieu, és un dia que de vegades pot existir, i de vegades no, però a mi això no m’importa; aquest dia només penso en viure alegrement i sense recança ni penediments passats. Us recomano que el féu servir: hem d’utilitzar una mica la nostra imaginació per somiar i esperar tranquil·lament que arribi el 29 de febrer any rere any.