(Bloc) Un dia especial per a nosaltres dos

toleranceEl dia 7 de febrer és una data il·lusionant per a mi. Ve a ser com el dia dels enamorats perquè és l’onomàstica de la meva parella, que es diu Ricard com el Rei d’Anglaterra de l’Edat Mitjana, i jo solc fer-li alguna mena de regal incondicional, com ara un disc o un llibre.

Escrit per: Maria del Mar Castuera

Abans el Ricard s’estimava només la música clàssica i romandre tot el dia inactiu; en canvi, ara, amb les xarxes socials ha redescobert la seva antiga passió per la natura amb grups i fòrums científics (ja siguin de papallones o d’altres insectes, o bé de vertebrats) i ha vist que també pot superar-se cada dia essent capaç d’assolir nous registres de temps competint en curses populars.

Jo crec que Internet ha sigut útil per a ell perquè ha començat una nova vida des de zero; és a dir, la seva personalitat és al mateix temps la que tenia de jove i la que tindrà en la seva maduresa, però no és allò que va ser durant els darrers anys, donat que es limitava a les relacions exclusives amb el col·lectiu de salut mental i que ara ha obert a la totalitat de persones de tots els àmbits.

L’afecció per les curses es deu a la seva dèria per l’atletisme des de ben jove i a haver assolit la seva primera marató, perquè quan era jove no va poder culminar-la.

Aquest esport de competició li ha servit per aprimar-se moltíssim i guanyar una bona autoestima acompanyada de noves il·lusions i de mi mateixa, que no estic gens primeta però que li faig costat des del primer dia de tot aquest procés, i he admirat tot el camí que ell enfilava sense complexes.