(Bloc) El millor dia hauria de ser el Dia de l’Abraçada

toleranceEl millor dia mundial per a tothom hauria de ser el Dia Internacional de l’Abraçada, el 21 de gener. Aquest dia podem tocar i acostar-nos a la persona més enigmàtica, ansiada, enyorada i sempre estimada que veiem.

Escrit per: Maria del Mar Castuera

No pas la mateixa que tenim al costat a la feina, a casa o al “cole”, sinó alguna persona que trobem pel carrer i ens recordi els nostres somnis, o els nostres desitjos, les nostres fatigues idèntiques, els nostres afanys… La veurem i pensarem: “Com m’agradaria abraçar-la!”. Per això ens podrem apropar al seu costat i preguntar-li el nom d’algun carrer o d’alguna botiga i per tant establir amb ell o ella una mena de conversa iniciàtica.

I desprès li podrem explicar com ens ha fet patir avui arribar a la feina, o què n’és de dura la criança dels fills,… vés a saber!, i així començar a dir-li que ens ha agradat conèixer-ho, que la vida ha estat més bella des del moment en què ens ha contestat i que el dia serà millor donat que existeix una persona com ella. Llavors li podrem preguntar: “Què et faria res abraçar-me?”. I deixar-nos estimar sobtadament, sense neguit, amb raons, per amor i poca recança.