(Bloc) Respirem de cop i volta

toleranceSembla que s’ha acabat de cop i volta aquell perill tan dolent de contagi del virus de la Covid-19 que es podia agafar tanmateix amb la teva família i als nombrosos llocs públics d’esbarjo o a la feina. Malgrat tot, qualsevol de nosaltres havia de sortir de casa per força amb la famosa mascareta damunt del rostre.

Escrit per: Maria del Mar Castuera

No podíem tornar a entrar a casa nostra si no fregàvem pulcrament les sabates que dúiem pel carrer amb alcohol cada vegada que veníem del supermercat o bé de la nostra feina.

I ja sembla que hagi passat el problema de la Covid-19, al cap i a la fi, igual com si ens haguessin donat un extraordinari llevataques que llevés la maleïda infecció d’un dia per l’altre.

No crec que hagués estat possible el curs sanatori d’aquests esdeveniments sense la quasi total i absoluta vacunació de la població d’aquest país que s’ha produït gràcies indubtablement al personal sanitari (que maltractem sovint i a qui no tractem justament, si més no com es mereix).

No és pas que hagi passat una avioneta amb efecte ventilador sobre les nostres platges, els nostres autobusos ni els nostres caps; sinó la bona consciencia ciutadana i la bona actuació dels poders és el que ha fet possible tal canvi facilitador de la nostra normalitat diària, perquè tornem a viure una mica més còmodes que durant el confinament i posterior recorregut global de la Covid-19.