(Bloc) Any nou, any vell

Fireworks 5041Un any nou que ve i un altre any que marxa. Només ens queden uns dies per acabar i començar un nou cicle. Uns amb ganes d'acabar-lo, com a nou auguri de bona esperança d'haver deixat enrere un any de mala sort i d'improperis.

Escrit per: Ángel Muñoz

Uns altres amb el desig que no canviï res del viscut l'any passat, el deixar enrere un any esplèndid i ple de plenitud. De tot, és a dir, tenir la fe de començar un període nou que ens durarà 365 dies. Estarem il·lusionats en aquest la seva arrencada, brindant per això: “Sort, salut, diners i amor”, són els desitjos més demanats per tots nosaltres.

Els desitjos vénen acompanyats per l'aptitud de cada persona i l'aptitud ve derivada de la mentalitat de cadascun. Aquest poder mental reaccionarà enfront de les adversitats que ens farà ser grans. No hem de caure en la pena ni en la desgràcia d'aquests possibles contratemps. Haurem de ser forts dia a dia i no esfondrar-nos.

Seguir endavant sense mirar enrere i sense pors per a completar el calendari dels dotze mesos de forma positiva, plens de felicitat i d'harmonia. Començarem cada matí de la nostra nova jornada amb les forces necessàries per a veure la llum. Una llum necessària per a donar-nos clarividència en el nostre viure: “Un txin-txin cap allò positiu”.

Voler, tenir i poder seran les bases de l'Ésser. Un ésser desitjós per a continuar creixent com a persona i compartir, amb tots aquells que ens envolten. Presentar-se davant de cada canvi amb les suficients eines com per a continuar capejant els mals rotllos. Fer-te fort, començar el nou any amb bon peu i saber “musicar” amb bandes d'honor, tots els instruments de l'orquestra. Ser el teu millor director, el teu millor líder del teu projecte d'una nova vida. Un nou any.

Feliç any nou!