(Bloc) La fina línia vermella

imaginarTots hem de reconèixer-nos. En algun moment de la nostra vida, hem estat amos de nosaltres mateixos (ego). Amos del nostre jo particular.

Escrit per: Ángel Muñoz

Sempre sense excessos i amb prudència hem de sacrificar part del nostre jo per convertir-ho en nosaltres, és a dir, compartir. El coneixement no és part d'un cos sinó és part de la ment-ànima, “la consciència”.

Espiritualment, escrivint, de forma analítica. Sempre qüestionant-ho tot... Amb les mans sempre fredes i el cor calent (37ºC).

Dit això (a manera de detall), l'ésser humà pot travessar per moments, en el despertar dels seus somnis d'una espècie d'al·lucinacions, que en ocasions et puguis creure Superman, Superlópez o fins i tot Super-ratón. Personatges de ficció que, abrigallats amb les eines adquirides en el coneixement personal, es poden convertir en un veritable “desastre” per a persones que els vulguin imitar.

Només són fantasies, només il·lusió i màgia, és el que ens fa falta per donar aquest pas de la genialitat a la bogeria. Si no és així, si et titllen o t'etiqueten de boig, pots dir simplement “Que visqui la bogeria”.

Esperarem l'endemà per avisar un colom blanc amb una branqueta d'olivera al bec. És llavors quan hem de fer el pas, sense pors, cap a endavant o potser cap a enrere o simplement quedar-te quiet enfront de les adversitats que hem d'afrontar en aquest nostre anomenat planeta Terra.

Aquesta és doncs la imatge d'un personatge tractant de passejar-se per la vida sobre una llarga i estreta línia vermella.