(Bloc) Alternatives

alternativa En quantes ocasions, en la nostra vida, no hem hagut de triar diferents camins cap a on dirigir-nos com a alternativa.

Escrit per: Ángel Muñoz

Per falta de confiança en nosaltres mateixes, per fe, per pors infundades, en definitiva, per falta de coratge i amor propi seria un tipus d'alternativa. Encara que en ocasions la falta de preparació i de coneixement cap a un mateix també ens dificulta la visió de la ruta a seguir.

Les alternatives són bones conselleres, et donen seguretat a l'instant i potencien la teva autoestima. Seran ponts que t'ajudaran a creuar els rius cabalosos dels dubtes. Ponts que al nostre cervell li van molt bé per no caure en el pou de les lamentacions.

Però no sempre les alternatives són positives, també poden ser negatives, caient en les veritats no certes que et portaran a un error. És llavors quan pots entrar en un estat de pànic. T'equivoques i no saps com sortir de l'embolic. L'alternativa més encertada en aquests casos és el factor temps. El que avui és de color negre, demà pot ser de color gris o més clar.

Quan posseeixes moltes alternatives o eines serà molt més fàcil per buidar-te de les incògnites que et van succeint en el camí de la vida.

Però arriba l'hora de triar, una de tantes alternatives ens poden causar distracció a l'hora de procedir, el teu instint i els teus coneixements sobre la matèria en qüestió faran buidar aquests dubtes i convertir-les en fets fefaents per a la teva decisió.

Alternatives enfront d'alternatives, és la preparació, és l'estar alerta constantment dels possibles canvis i les seves transformacions, d'aquesta forma no tindrem sorpreses durant les nostres noves eleccions.

Ser previngut, però dins d'un ordre a l'hora de realitzar les diferents tasques que et competeixin. L'alternativa serà la qualitat que posseeix l'ésser humà i la utilitza com a carta de canvi, de comodí en les seves diferents etapes de la vida.