(Bloc) Gener. Coses que em fan somriure

sonreirTots tenim alguna cosa que ens fa feliços, arrencar un somriure, canviar de xip, que ens recorden moments feliços, gent que no hi és físicament, però sí en el nostre cor, mascotes que són la nostra vida, joguines que d'infants volíem/vam tenir i a dia d'avui existeixen... Aquí van els meus, preneu seient, empasseu si esteu menjant o bevent, perquè algun us farà exclamar: "Què cursi! ","Què friki!".

Escrit per: Ángeles Díaz

La manera com em mira el meu nòvio... És tan dolç i té cara de bona gent, que ho és, si no no treballaria a la Lliga Special d'àrbitre. Quan vol esquivar-me quan intento mossegar-li el braç, quan m'abraça, veiem "Outlander" amb la manteta arraulits, qualsevol cosa amb Ell em fa somriure. Els unicorns, les il·lustracions de fades de Linda Ravenscroft i Anne Stoke, les sirenes, la purpurina (tots els colors i formes, encara que la hologràfica és preciosa, perquè reflecteix l'arc iris quan la mous, com els DVD), els diamants falsos autoadhesius, els sets de papereria de "Pokémon" i "Hello Kitty". El meu gat quan dorm, em mossega, em dóna petonets, em ronroneja, dorm en la meva falda, persegueix una arna, pren el sol i rosega els geranis... Del meu gat, tot.

La calor del sol sobre la pell, a l'estiu és una delícia i a l'hivern un plaer, banyar-me en el mar amb onatge suau, estirar-me, deixar-me surar, bressolada per les ones, respirant la brisa marina profundament, mirant un cel blau buidat de nuvolets, festes populars de barri, fires, pícnics, passejar per un parc (sense nens, obvi... Fan sorolls, criden), passejar per un bosc i sentir els ocellets, veure flors boniques, una papallona volant a prop, l'olor de l'herba recentment tallada.

Disfressar-me i el procés (pensar, dibuixar l'esbós, fer-ho i lluir-ho), fer-me la manicura, donar-me un massatge llaaaarg amb la mascareta capil·lar, amb l'aigua calenteta i gotetes d'oli essencial... I el peeling amb mel i sucre... El natural és millor, fer-me la manicura i jugar amb els colors dels esmalts, descomptes en roba i maquillatge, arreglar-me per sortir i sortir amb amigues o el meu nòvio, llegir, dibuixar i pintar, veure vídeos de gats jugant a Youtube o Instagram.

Escoltar música pop dels 80 o les meves bandes de heavy metal favorits, tenir diners per anar a "Cosmobeauty", fer topless a la platja, rebre una carta o mail d'algun amic(a) o d'Amazon, que em donin flors, m'aixequin l'ànim, abraçades, treure fotos, ficar els dits a les ombres d'ulls dels emprovadors de KIKO, anar descalça per casa, dutxa al matí amb gels d'Yves Rocher, quan la meva mare cuina el meu plat favorit, dormir, menjar xurros amb xocolata calenta, ajudar a una amiga, veure sèries de televisió, anar a la perruqueria, posar-me el pijama en arribar a casa, entrar en un lloc calentet quan estic gelada o mullada, veure ploure, el meu blog, altres blogs, mirar i editar fotos, veure vídeos gravats per mi, rebre regals d'aniversari, les pelis cutres de Paramount Channel, que són mortals... je je je (riure malvat acabat en tos).

Una olor que em transporti a la meva infància, l'aroma "Varón Dandy", que era la colònia del meu pare; la pasta de dents amb sabor a maduixa, els gelats, els pastissos casolans.

Algun se m'escaparà, estic segura que també els teniu, en alguns coincidirem, en uns altres no, però useu-los quan estigueu tristes, veureu la llum entre les tenebres, i l'arc iris després de la tempesta.