(Bloc) El meu nen

nen

No aconsegueixo oblidar-te ni un segon. Entre setmana, la feina i les meves activitats del dia a dia no em deixen temps per pensar massa, i això és l’únic que m’ajuda a suportar aquesta situació. Arriba el dissabte, ens retrobem, i de nou revisc una sensació molt intensa que només succeeix quan estic amb tu. Quan ens acomiadem, de nou torno a sentir aquella tristesa a la que no m’acostumo.

Escrit per: Lidia Fuentes

Han passat ja quasi dos anys que ens estem veient en aquest “casal” al qual, en teoria, ajuden a les relacions paterno-filials i al seu bon desenvolupament. Tot i així, jo crec que estan allargant massa l’espera, probablement influenciats pel fet que jo no tinc diners i el meu ex sí que en té diners i recolzament social divers. Trec aquesta conclusió perquè els informes (del casal) són sempre positius, i tant tu com jo estem bé en tot moment a les visites. Es respira alegria, jocositat i estima. Què més volen?

Només espero que no quedi gaire per poder estar realment junts: anar a la piscina, menjar a casa meva, anar de passeig, poder planificar alguna cosa junts… perquè els dos ho necessitem. És un instint que sembla que vulguin minvar, però és incorruptible i estarà latent sempre, tot i les dificultats.

Ara estic treballant moltes hores i m’estic buscant una vida tranquil·la, estic recuperant les meves aficions, la meva vida. Però em faltes tu, cel meu. I sé que aviat estaràs amb mi, en la meva millor versió. He recuperat forces rere totes les vivències tan dures que vaig viure amb el qui avui et cuida (el teu pare), i ja no soc la mateixa ovelleta que deixava que li fessin coses dolentes perquè no s’estimava.

Realment, no sé en quin moment tot tornarà a la normalitat, però mentrestant, allà estaré, cada dissabte o quan ens deixin, estaré allà sempre per al que necessitis. I si em diguessin que has d’estar sempre amb mi, no dubtaria un segon, perquè tu ho ets tot per mi. Ets aquella estrelleta que guia el meu camí.