(Bloc) El que poden implicar certes aficions

aprendizaje

Últimament estic vivint grans canvis en la meva vida. Nova feina, nous amics que conec a través de grups amb interessos i aficions afins, nous intents de parella, nous retrobaments amb passats sentiments familiars, nous aprenentatges sobre com escriure i editar llibres i una millora exponencial del meu nivell “First”, una mica caducat, d'anglès, a través del treball, en el qual els meus companys són de parla anglesa i on, a més, em facilitaran entrar en una acadèmia d'anglès de forma gratuïta, etc. Com veieu, moltes coses noves. No obstant això, m'agrada el canvi, perquè comporta aprenentatge, i aprendre em fa sentir viva.

Escrit per: Lidia Fuentes

El dolent d’allò nou que vivim és el que comprovem que no ens agrada. Aquestes últimes setmanes, en una de les meves temptatives de tenir una parella “estable”, he pogut conèixer més el món del futbol, a un nivell que considero bastant intens. He anat a veure partits, i les famílies dels que jugaven semblaven estar tan compromesos amb aquesta afició que vaig poder sentir de prop el sentiment que pot comportar l'esforç de molts. Això va ser una cosa agradable de viure.

Vaig intentar integrar-me, no em va ser molt difícil perquè sóc bastant aficionada al futbol. No obstant això, el que envoltava a l'esport en si mateix, que eren els bars, els grups de masses amb olor a llúpol i raïms, les abraçades inesperades de persones que amb prou feines s'havien saludat abans, les cases de famílies que celebraven un triomf futbolístic fent comprometre la integritat de les persones amb les seves invitacions a alcohol i altres drogues; tot això… no pensava que fos res més que un clixé. I vaig veure que una mica de raó tenien aquests “clixés”.

De tot es treu un aprenentatge, per bé o per a mal. Jo em quedo amb l'haver après a destriar el que és un fora de joc del que no, a més del meu creixent nivell d'anglès i escriptura. Ah, i per descomptat també em quedo amb la demostració de que jo sí puc ser responsable amb el meu treball i amb la meva pròpia salut.