(Bloc) Ja no em trien, jo trio

mequiero

De vegades tenim la sensació que les nostres vides van a parar a llocs que no esperàvem. No obstant això, qui no ho esperava, el meu jo racional o el meu jo irracional? D'això va aquest article: observarem alguns motius irracionals que ens poden portar a situacions que realment o conscientment no volem que es donin.

Escrit per: Lidia Fuentes

Concretant en el tema de l'autoestima, millora de la qual estic percebent des de fa un temps en la meva persona, detecto clarament que els meus “dos jos” estan en sintonia, quan abans no ho estaven. Abans, el meu jo irracional deia: no vals prou perquè et vulguin de debò, per tant, si algú ve i et diu que et vol tu no pots rebutjar-ho (ves a saber quan tornaràs a tenir aquesta oportunitat!). D'altra banda, el meu jo racional deia: m'agraden els nois així o aixà, sóc una noia amb qualitats intel·lectuals i físiques interessants per a alguns, jo vull triar amb qui estar!

Així, en el meu passat hi havia una clara contradicció entre el que la meva autoestima subconscient i el que la meva part racional em deien sobre mi mateixa i el que havia de fer a l'hora de conèixer nois.

La Lidia d'ara diu (part irracional): ets una persona amb moltes qualitats, encara que no siguis perfecta. Ningú és perfecte, i fins i tot l'atípic agrada. Ets un conjunt de coses i si et mostres tal qual ets és probable que agradis. I si no agrades, amb tu mateixa ja ets molt feliç, no necessites que ningú et doni res que et falti. (Part racional): amb tu mateixa ja ets feliç, si trobes a algú que t'aporti coses positives i a més t'atregui tant físicament com interiorment, i si et ve de gust, coneix-lo més. Pot ser una oportunitat per riure, viure coses noves i/o aprendre.

Com veieu, en la Lidia d'ara hi ha una gran coordinació entre els dos jos, almenys pel que fa a l'autoestima a l'hora de pensar a conèixer nois com a possibles parelles. Gràcies a aquestes millores en la meva autoestima, puc dir que: ja no em trien, jo trio. Ser capaç d'estar sola amb mi mateixa sense necessitar a ningú em fa més forta perquè ja no depenc de les persones; i ser capaç de donar la meva opinió, inclòs a mi mateixa, sobre el que m'agrada i el que no, sobre el que em convé i el que no, i de tenir-la en compte, és aconseguir una entrada Vip cap a la veritable vida.