(Bloc) Els somnis

bafarada

Tots tenim somnis. Tots alguna vegada ens permetem somiar desperts. I encara sort que ho fem. Pobre d'aquell que accepti la realitat tal com és i sense condicions.

Escrit per: Sandra Miguel

Des de petita tinc la il·lusió que algun dia seré escriptora. M'agrada acariciar la idea que els meus escrits, contes, relats o potser algun dia fins i tot una tímida novel·la es publiquin.

Sempre he considerat els somnis com un mapa de vida. Quan un somni empeny en el meu interior per voler arribar fins al plànol del tangible m'emociono. Ocupa la meva ment, elaboro plans per fer-ho realitat i una força comença a acompanyar-me donant-me ànims per seguir.

Un somni, per a mi no, és una cosa impossible. Diuen que no hi ha somnis massa grans sinó somiadors massa petits. Un somni és una destinació que comença per un camí. Podem donar el primer pas obrint una porteta a la possibilitat. Després, a poc a poc, anar posant petites metes cap a l'objectiu final. Si se sap cap a on anem trobarem la manera d'aconseguir un com.

Visualitzar-nos en el present com si el somni s'hagués complert diuen que ajuda…i deixem que l'univers conspiri al nostre favor…