(Bloc) Avui com qualsevol dia

detalles de amor

La diada de Sant Jordi és un dia especial que m’encanta per moltes raons. Els carrers s’omplen de roses i llibres. I la gent regala flors i escrits amb petons, abraçades i somriures...

Escrit per: Sandra Miguel

Les paraules, que s’escapen dels llibres per fer una ullada, empeses per un vent juganer, troben orelles distretes que omplen d’històries. A vegades és a la inversa, paraules mai dites esperen pacients a ser expressades fins que la persona compra el llibre que servirà de vehicle.

Les flors a peu de carrer s’ho miren tot des de els cistells amb aigua i la gent passejant té cura de no ensopegar amb elles. Els ulls dels vianants s’omplen de colors i de bellesa. Impossible resistir-se a regalar-ne una. Les roses, plenes de saviesa, gaudiran del seu moment, quan unes mans agraïdes les rebin en senyal d’afecte.

Llegendes, dracs, prínceps i princeses il·lustrats en contes perfectes picaran l’ullet als infants que estiraran la mà dels més grans per tal de comprar-ne un.

I qui no troba màgia en un dia com aquest?

Però penso que donar i rebre mostres d’amor és quelcom que no hauríem de reservar només per Sant Jordi. Cada dia és una oportunitat única per regalar aquests gestos.