(Bloc) Taronges senceres

medianaranja

Jo i el meu marit som com dues taronges que caminen juntes. Anem l’un al costat de l’altre, ni davant ni darrere. Però sobretot, considerem que ens compartim l’un a l’altre com a éssers sencers.

Escrit per: Sandra Miguel

Tota la vida havia cregut que necessitava trobar a algú que em complementés. I fracassava. Quan vaig conèixer la meva parella vaig entendre que no estem aquí per omplir els buits de ningú. Estem junts perquè plegats sumem.

Sembla una cosa òbvia però, per a mi, no ha sigut fàcil al llarg de les meves relacions. He entès, per fi, que jo he de cultivar-me no per agradar a algú altre, sinó per agradar-me a mi. La meva baixa autoestima no m’ho deixava veure. Estimar-me i confiar en mi mateixa és essencial per poder construir diàriament la meva relació. És una feina constant, estimar-me, estimar i ser estimada, aquesta és la equació per mi.

Quan el meu marit i jo ens vam enamorar el temps que havia passat abans de trobar-nos va tenir el sentit d’un aprenentatge. Ens vam conèixer en el moment just de les nostres vides. Vam sentir que junts creixíem més que separats i que l’amor entre l’un i l’altre ens feia ser millors. Des de llavors compartim valors i principis, i tot i que no són iguals, acceptem les nostres diferències com a quelcom enriquidor. No és idíl·lic, discutim com tothom, però fins i tot les crisis les veiem com una oportunitat per aprendre de nosaltres mateixos. I un cop superades ens fem més forts.

Ens sentim plens, primer per ser cadascú com som, i després per haver tingut la sort de trobar-nos.