(Bloc) Una mica de màgia, siusplau

niñosnavidad

Fa quatre anys i mig vaig ser mare d’un nen meravellós. I durant tot aquest temps no he deixat de donar les gràcies per aquest regal que m’ha concedit la vida.

Escrit per: Sandra Miguel

Ara que comença el Nadal veig en els seus ulls plens d’innocència la necessitat, que crec que tenim tots, de creure en la màgia. La realitat del món dels adults, moltes vegades, acostuma a ser grisa i feixuga. En canvi els ulls dels infants, amb el seu filtre d’il·lusió, veuen la màgia de la vida allà on miren. Qualsevol fet quotidià desperta la seva curiositat científica i les preguntes per tal d’entendre el món són cada cop més precises.

Aquestes festes, com ja fa més de quatre anys, intentaré viure-les amb una mirada d’infant. Hi ha molt per comprar, per cuinar i preparar. Tot està ple d’embussos i presses, però...És Nadal. Temps de família, de converses a taula, d’abraçades i anècdotes repetides any rere any.

El món no és perfecte, ni nosaltres tampoc; sempre hi han desgràcies i injustícies, pobresa, guerres, malalties. Tot i així, encara queden moments plens, intensos, petites engrunes de felicitat a les que tots ens hem d’agafar. Per això intento gaudir de la màgia compartint-la amb els meus, sobretot quan miro com brillen els ulls del meu fill quan pensa en els regals del Pare Noel i dels Reis Mags. Sense saber que el regal més especial que rebré jo serà el seu somriure en obrir-los.

El meu desig per aquest Nadal és que tothom tingui un minut del seu temps per trobar-se amb el seu nen o nena interior. Que puguem connectar-nos i sentir joia només pel fet de estar vius. Bon Nadal a tothom!!!