(Bloc) Incertesa

trabajoperiodico

A vegades suportar el no saber què passarà pesa. I més els dies de pluja, en els que acostumo a reflexionar. Els dies grisos sempre em fan mirar cap a dins meu. La incertesa, en el meu cas, tracta sobre la recerca de feina.

Escrit per: Sandra Miguel

Llavors penso en las coses que estan a les meves mans i que puc millorar. Com dedicar-li més hores a la recerca activa. Però quan aquesta situació s’allarga en el temps no és gens fàcil, sobretot quan t’assalten les pors i les inseguretats i has de lluitar contra el desànim quan aquest guanya terreny. Tot i això intento esforçar-me. Insistir és molt important. Mantenir la calma, confiar en que tard o d’hora tot sortirà bé em reconforta.

També tinc en compte el fet que hi ha una part que no puc controlar, la decisió final del procés de selecció. Acceptar-ho t’allibera una mica.

Trobar feina pot convertir-se en una carrera de fons. La perseverança i una actitud positiva són les claus, i tenir l’enteresa de seguir endavant acceptant la incertesa és un repte diari que sempre val la pena.