(Bloc) Vida acumulada

cumplir40

Aquest any he complit quaranta. Tenia una mica de por sobre la famosa crisi que acompanya a aquest número. Pensava que el món es desfaria sota els meus peus, o que un huracà de pensaments desastrosos ho devastaria tot.

Escrit per: Sandra Miguel

Per sort no va passar res d’això. Fer-se gran no és envellir sinó tenir vida acumulada. Sí que és veritat que fa mesos que faig balanç. Intento mirar el passat sense pena, enyorança ni melancolia, li dono les gràcies per l’experiència aportada. I també intento veure el futur sense por, acceptant la incertesa amb curiositat.

Potser sí que em fa ràbia no haver aprofitat millor el temps, però sóc conscient que ara no em serveix de res sentir això. Penso que sempre estem creixent i que cada moment viscut, bo o amarg, ha servit per a alguna cosa.

Trobo que la vida que ens queda no l’hem de donar per sabuda. Lluitar contra la rutina proposant-nos nous reptes és necessari. Encara hi ha molt per experimentar, per riure, per estimar, per compartir i per aprendre.