(Blog) Les dones: l'escut de supervivència dels homes

blogmujer

Aquests últims anys s'ha parlat molt de la posició de la dona en la societat, i jo crec que vaig resumir en una frase a Facebook com era la forma més eficient de derrotar el masclisme social: “Sabeu què és el que més li imposa a un masclista?, doncs una dona amb poder”.

Escrit per: Víctor Milà

Evidentment aquesta frase només la van comentar dones, però també perquè estic envoltat d’elles en el meu món social, la qual cosa ha estat fonamental per al meu desenvolupament personal.

Tinc una virtut natural d'envoltar-me de la gent més efectiva. I això fa que el tema del gènere sigui secundari a l'hora de resoldre un problema. Una dona té una altra visió de les coses de la qual un home pot aprofitar-se, en el bon sentit del terme.

Però una persona com jo, per les meves característiques tant personals com socials, sempre m’he envoltat de gent que ha tingut cultura i característiques per trobar un resultat i solució als problemes.

Com va dir Marie Curie: “Mai he cregut que per ser dona hagi de tenir tractes especials, de creure-ho estaria reconeixent que sóc inferior als homes, i jo no sóc inferior a cap d'ells”. Marie Curie va ser la pionera en la recerca dels rajos X i de la qual encara d'una forma molt bàsica es podia veure l'interior del cos sense haver d'extirpar. Un gran avanç per a l'època.

Per això la guerra de sexes s'acaba quan un home intel·ligent treballa amb una dona intel·ligent. I no solament això si no que els dos són resolutius per les dues parts.

Clar que en realitat vaig tenir una educació a casa i una mentalitat personal per fer-ho, i dono gràcies a les dones per que han servit per a la meva recuperació personal i han millorat el meu status social.