(Bloc) La influència de la dona sobre l’home

mujerhombre

La influència femenina cap als homes és necessària no només per una capacitat biològica, sinó també social perquè dóna una visió nova als homes per replantejar-se coses des d'un punt més emocional.

Escrit per: Victor Milà

Normalment l'instint de conservació de la dona fa que l'home sigui menys impulsiu. Per això des d'un punt de vista biològic també influencia en allò social. La dona ha de defensar els seus drets.

Diuen que darrere un gran home hi ha una dona, però en realitat hi ha diverses. No és només que hi hagi una dona per a les relacions intimes, sinó que hi ha moltes en el camp social que influeixen cap al subjecte masculí.

Des de la meva mare, fins a les terapeutes, passant pel col•lectiu mèdic, com amigues personals, totes em donen una visió nova de les coses per gaudir de la meva vida personal i social molt millor. Una visió que un home no podria donar. I això ho poden fer des del seu instint natural femení.