(Bloc) Viure amb consciència

concienciaNo vull que les limitacions em frenin. No vull perdre l'esperança en la vida, en l'amor. I si com diuen és millor dir-ho en positiu. Vull pensar que el meu dia a dia té sentit.

Escrit per: Irene Martínez

Que l'experiència m'ha fet créixer com a persona. I que si hi ha alguna cosa que no funciona plenament en mi, sabré compensar-ho amb altres qualitats. Perquè ningú és perfecte i tothom es mereix una oportunitat.

Vull gaudir de la música, dels moments de recolliment, de la lectura. D'una bona pel•lícula i de les llenties de la meva mare. I vull donar i compartir. Si pot ser des del cor, que és des d'on es comparteixen els millors sentiments, els més autèntics missatges de l'ànima. Vull estar en pau amb mi mateixa, deixar volar el llast del que vaig fer o no vaig fer bé en el passat. Tenir veu per opinar, i si no per cantar.

Vull ser conscient del present. Saber que solament existeix un temps. I que aquest temps es diu ARA. I recordar sempre que l'única manera de ser jo mateixa és reconèixer aquesta presència a cada moment. Des d'aquesta única veritat podré adaptar-me tan bé com sigui possible a cada situació.

Hi ha dies en els quals l'alegria dóna pas al desencantament, a la inseguretat, a la decepció. És en aquests dies quan em recordo aquestes paraules d'alè. Que me les dic a mi mateixa per no sucumbir a l'apatia… aquesta avantsala de la depressió.

És en aquests dies quan es posa a prova la força interna, la capacitat de renovació, l'impuls per seguir cap a endavant…malgrat tot.