(Bloc) Pensaments

pensaments

Els pensaments ens pensen. Creiem que som lliures de pensar el que vulguem, però això no és així. No som com un reproductor de DVD, en el qual introduïm un pensament i ho reproduïm. La realitat és que som com una antena de televisió. Sintonitzem amb els pensaments que ens són afins i que donen voltes al nostre al voltant.

Escrit per: Juan Jodar

És com quan sintonitzem una emissora de ràdio. Totes existeixen al nostre voltant i emeten constantment, però quan sintonitzem una, la resta queda rebutjada. Encara que segueixin aquí. I cadascun de nosaltres sintonitza “la ràdio” de la seva vida segons el seu nivell de consciència, no permetent-li aquesta que sintonitzi amb emissores de més alt nivell del que posseeix en un moment donat.

Què podem fer llavors? Si volem sintonitzar amb emissores de “alta energia” hem d'aconseguir un aparell de ràdio (la nostra ment) més car per la seva major sofisticació. I com sofistiquem la nostra ment, doncs? Doncs amb un treball ardu de meditació, pensaments dirigits, visualitzacions creatives, imaginació conscient i lectures inspiratives.

Totes les funcions de la nostra ment han de ser enfocades a obtenir pensaments bells, harmoniosos i amorosos cap als altres, i a fer-ho cada vegada amb més assiduïtat. Fins que cada vegada captem pensaments positius més temps que negatius, i cada vegada més dels primers, fins a relegar els segons a alguna cosa residual. Sintonitzarem així l'emissora de la nostra vida, una vida que serà cada vegada més satisfactòria, autèntica i positiva per a nosaltres i per tant pels altres.