(Bloc) Blue Valentine

Blue Valentine, pel•lícula estrenada en cinemes fa ja un temps, és fruit d'una aventura en la qual els seus dos actors protagonistes, Michelle Williams (Brokeback Mountain) i Ryan Gosling (Drive) van decidir portar endavant un projecte inicial fins a convertir-ho en aquesta, per a mi, notable i original pel•lícula.

bluevalentine

Escrit per: Eduardo Alonso

El film tracta de la relació de parella entre Dean i Cindy. Se'ns mostra la caiguda de la relació en un moment present amb un breu transcurs temporal, relatat en aproximadament un dia de la vida de la parella que cau; i flashbacks cap a aquest estat feliç en què es coneixien, la seva relació cobrava vol i eren feliços. Tots dos estan a la trentena, tenen una nena i la seva peripècia sentimental és relatada amb una estètica moderna que no fuig de la duresa com no dubta a manifestar-nos la tendresa. Malgrat les seves gairebé dues hores de durada i el seu ritme a estones lent, potser en el tram final, no se'm va fer ni molt menys pesada en aquesta, ja, segona vegada que la vaig veure a les sales.
A qui estigui interessat en veure una pel•lícula que aporta una visió diferent i fresca, la hi recomano, i els plantejo la següent pregunta: Qui li sembla que vol realment més a qui?