Searching for sugar man

Escrit per: Eduardo Alonso

Searching for sugar man és un documental multipremiat en el prestigiós Festival de Sundance.

sugarman

Els mitjans amb els quals va explicar el seu director van ser escassos, però finalment va aconseguir que tirés endavant fascinat per la seva història: la història d'un músic descobert a la fi dels anys seixanta a Detroit per dos importants productors.
A mesura que transcorre la cinta un es commou amb la història d'aquest músic, perdedor-triomfador, amb la seva vida durant i després de l'enregistrament de la seva escassa discografia. Els productors li van portar a gravar un àlbum que creien seria un èxit a Estats Units. No obstant això, va passar desapercebut i poc més es va saber del músic, que havia esborrat les seves petjades. La sorpresa va ser que es va convertir en un mite quan la seva música es va descobrir al llunyà país de Sud-àfrica. I després…
No diré més, convido que es vegi aquest documental que impregna per la força de la seva música i de la figura i el magnetisme que exerceix sobre els seus devots el músic Sixto Rodríguez.