• Itínere Joves

Posa en marxa el teu pla d’acció cap al món formatiu i laboral

ISO 9001 RGB

Què és Itínere Joves?

És el nostre servei personalitzat d’orientació, formació i recerca de feina per a persones joves que tenen malestar psicològic. Preparació de currículum i de l’entrevista de feina, desenvolupament de les capacitats per fer front a les condicions del mercat laboral, i posada en marxa del projecte professional.

El servei Itínere Joves Sants compta amb el programa Impulsem el que Fas.

El servei Itínere Joves Gràcia compta amb els Projectes Singulars de Garantia Juvenil Missatger Walker, destinat a facilitar el retorn al sistema educatiu i/o la inserció laboral, a partir de la formació en el perfil professional de missatger a peu, reforçant el paper social de la persona.

A qui va adreçat?
El servei Itínere Joves Sant Martí i Nou Barris s’adreça a totes aquelles persones joves, de 16 a 35 anys, que tenen malestar psicològic i dificultats per accedir al mercat laboral degut a les seves circumstàncies personals, econòmiques o socials.

El Programa de Garantia Juvenil Missatger Walker i Impulsem el que Fas es dirigeix a persones joves de 16 a 29 anys.

Com s'accedeix?
Es pot accedir al servei Itínere Joves a través de la xarxa pública o privada d’atenció en salut mental o per iniciativa pròpia adreçant-vos als centres cívics: Espai Jove les Basses, Can Felipa, Parc Sandaru, o a les seus de Fundació Joia dels districtes de Sant Martí, Gràcia i Sants-Montjuïc.

Equip professional
L’equip professional del servei Itínere Joves està format per persones psicòlogues, treballadores socials, i pedagogues, totes elles especialitzades en inserció laboral.

ajuntament barcelonaFundacio catalunya la pedrerasocgeneralitatunio europealogoministrabajo

Aquest projecte compta amb la col·laboració de l’Espai Jove Les Basses

Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu en el marc de la Iniciativa d’Ocupació Juvenil, d’acord amb els Programes Integrals de Garantia Juvenil, regulat per l’Ordre TSF/318/2016 de 22 de novembre

Aquest projecte es finança amb càrrec als fons rebuts del Servicio Público de Empleo Estatal