• Itínere Joves

Posa en marxa el teu pla d’acció cap al món formatiu i laboral

applus

Programes Oferts

Realitzem un diagnòstic psicosocial i laboral totalment individualitzat on s’exploren les motivacions envers la recerca de feina per definir els objectius de forma clara: trobar feina, o reprendre o iniciar formació reglada. Per aconseguir aquests objectius posem a l’abast de les persones les següents eines i activitats:.

Orientació professional
Clarifiquem les opcions laborals adequant-les a les capacitats de la persona i a les característiques i possibilitats reals del mercat laboral.

Tècniques de recerca de feina
Treballem les eines per realitzar una recerca de feina efectiva i superar processos de selecció: currículum, cartes de presentació, autocandidatura, entrevistes de feina i dinàmiques de grup.

Pràctiques a les empreses
Oferim un procés d’adaptació i aprenentatge en un entorn laboral concret. Tractem de facilitar una possible contractació i durant el període de pràctiques realitzem seguiment amb la persona i amb l’empresa.

Recerca activa de feina
Espai amb recursos per a la consulta, gestió d’ofertes laborals i suport individualitzat.

Seguiment i suport
Tot el seguiment i suport personalitzat per dur a terme el teu projecte professional i aconseguir els teus objectius a través de la motivació. Seguiment i suport a la formació i al manteniment del lloc de feina.

Borsa de feina
Establim acords de col·laboració amb empreses que ofereixen formació, pràctiques laborals o contractacions de feina per a persones vinculades a Itínere Joves.

ajuntament barcelonaFundacio catalunya la pedrera

Aquest projecte compta amb la col·laboració de l’Espai Jove Les Basses

Aquest projecte es finança amb càrrec als fons rebuts del Servicio Público de Empleo Estatal

Aquest projecte compta amb la col·laboració de l’Espai social de Fundació Catalunya-La Pedrera